Förbereder inför 1 års kalas

Inlägget publicerat 2012-08-14 / klockan 00:11:09   Tillbaka upp
Jajamensan, imorgon blir min lilla prins 1 år ♥ Vart tusan tog det här året vägen? Det har gått alldeles för fort! Minns det som igår när jag fick snusa på hans goa bebishud, så liten han var, min lilla skrutt. Och nu är han stora killen..Springer fram vart han än ska, klättrar både högt och lågt, jagar syrran och drar henne i håret, ja vad säger man :) Liten blir stor ♥
 
Här var mitt lilla hjärta bara 2 dagar gammal ♥♥♥
 
Och nu är han helt plötsligt en stor kille ♥
 
Har förgyllt denna dag med att baka till min lilla prins stora dag och städat och donat. Är helt färdig nu. En snabbdusch sen så ska jag kolla på film innan jag kryper ner i sängen. Imorgon är en stor dag ♥


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: