Kräftskivan

Inlägget publicerat 2012-08-22 / klockan 01:02:17   Tillbaka upp
Syskonkärlek ♥♥
 
 
Förlåt för dålig uppdatering, men har knappt varit hemma något på dagarna ;) Har ju bjudits på sol och utlandsvärme här i flera dagar! Så vi har passat på att vara ute så mycket som möjligt. Går knappt att vara inomhus, luften står helt stilla och det är kvavt som bara den. Men jag klagar absolut inte ;)
 
I fredags hade vi ju våran kräfskiva här på taket och min fina sambo agerade fotograf, hmmm ni får hålla till godo med några bilder ;) haha inte ett enda kort på några kräftor hitade jag i kameran när jag bläddrade igenom..
Vi hade i alla fall tur med vädret, solen sken och höll oss varma hela kvällen. En av grannarna tog med sin gitarr och jag tror hela byn hörde oss skråla där uppe på taket ;) en lyckad kväll med andra ord!
 
En något suddig bild?! vete tusan hur den kunde bli det :/
 
 
Grannpojkarna Kevin & Elias :)


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: