Fredag 17 Augusti 2012

Inlägget publicerat 2012-08-17 / klockan 12:18:00   Tillbaka upp


Äntligen fredag! Bara denna helg kvar sen återgår vi till våra rutiner igen. Jobb och skola på onsdag väntar. På ett sätt ska det bli ganska skönt att komma in i fasta rutiner igen! Ser dock inte fram emot tidiga mornar. Jag är ingen morgon människa direkt ;) Ikväll blir det kräftskiva för hela huset. Ska bli roligt att träffa alla grannar mer än att man bara stöter på dom som hastigast i trappan. Vi drar ihop lite bord ute på taket här, så håller tummarna på att det inte börjar regna i kväll. Nu tänkte jag passa på att vila en stund medans barnen sover middag, för sen ska här bakas kantarellpaj till kräftskivan :) Hoppas ni får en fin fredag!
 
 
Riikka

Halloj Kusin!!

Läser bloggen så fort du uppdaterar! Härligt att barnen växer, synd att det går så ruskigt fort!! Barnen är så söta!!
Blir ni kvar där nu då?? Jobb skriver du, vad ska du jobba med?
Vill se bilder från kräftskivan, låter spännande att ni skulle vara på taket! :O)

Läst också att Carro bor där?! Kul att ha en vän så nära! Hur kommer det sig att hon också flyttat!? Så nyfiken, har ju inte jag med o göra-men jag frågar för att jag är nyfiken! Hälsa henne från mig!

Kramisar

Svar: Hej fina kusin :) vad roligt att du läser min blogg :) försöker hinna med att uppdatera så ofta som det bara går, men inte alltid så lätt med småttingarna ;) japp vi blir kvar här nere, trivs riktigt bra! Ännu har jag inget jobb spikat :( är fortfarande mammaledig fram t om slutet av oktober. Menade nog att Jocke började jobba igen och skolan började igen. Carro flyttade ner hit 2 år tidigare än oss så det var lite därför vi just valde skåne :) härligt att ha en fin vän så nära :) Jag ska absolut hälsa till henne från dig! Hoppas att du och din fina familj mår bra. Många Kramar
Madde

2012-08-21 » 11:44:18 »


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: