Sjukstuga..........

Inlägget publicerat 2012-09-07 / klockan 00:23:37   Tillbaka upp
Har just nu 3 sjuka barn här hemma :( pluttisar! Det märks att hösten är på ingång och att skolorna har börjat igen. Då kommer alla dessa baskelusker som ett brev på posten. Jippie ;) som tur var har ingen av dom nån hög feber eller så, utan mest hostar och är förkylda. Känner mig själv lite halvdan. Men vad gör väl det? Imorgon är det ju för tusan Fredag :) Det är något speciellt med fredagar, även fast man inte arbetar. Bästa dagen på veckan nästan! Håller tummarna på att barnen känner sig bättre imorgon så vi kan ge oss ut på en långpromenad och ett besök i lekparken. Var alldeles för länge sen nu.
 
Shoppade lite höstkläder till barnen häromdagen. Dom har växt som bara den under sommaren. Det behövs verkligen helt nya garderober till dom små liven. Neo han hoppade över en storlek helt  :/ hade jag inte räknat med...haha.. ja ja tur att jag inte hade köpt på mig alltför mycket av den storleken. Så morgondagens projekt blir att  rensa bort alla sommarplagg från garderoberna, inklusive min egen. Kan inte stänga min lådor för det väller ut plagg ;) Katastrof!
 
 
 
 


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: