Sista dagen på sommarlovet!!

Inlägget publicerat 2012-08-25 / klockan 23:07:26   Tillbaka upp
I onsdags började allvaret igen, dags att återgå till rutinerna igen. Vart tusan tog det här sommarlovet vägen? Känns som det regnade bort :/ hade ju tänkt hinna med massor denna sommar, och inte ens hann jag med hälften av allt. Galet vad dagarna rusar förbi en, ibland önskade jag att dygnet hade fler timmar än 24. Men jag vet att det är fel att tänka så. Nu blickar vi framåt och ser fram emot jullovet istället ;)
 
Spenderade den sista dagen på lovet på Välabadet tillsammans med familjen. Dock förblev jag landkrabba denna gång och njöt i solen istället. På kvällskvisten for jag och J på bio och var barnlediga för första gången på 2 år :)) fina grannen tyckte att det var på tiden att vi skulle hitta på nåt utan barn för en gångs skull så vi gick och såg snabba cash 2. Helt ok film, men föredrar den första faktiskt. Var kanske mer action i denna, eller?! Äh hur som helst tycker jag ni ska se den. Om inte annat för att få se Joel Kinnaman ;)
 


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: