Godmorgon

Inlägget publicerat 2010-12-28 / klockan 10:49:32   Tillbaka upp

 

God morgon på er! Här tog vi lite sovmorgon, vaknade inte förrän halv tio. Underbart att få ligga och sträcka sig lite extra ibland. Sitter och njuter av en stor kaffe i handen. Får se hur länge jag kan njuta av kaffet. Sist jag var gravid klarade jag inte av doften, men än så länge går det bra.  Lillskruttan var vaken mellan två och tre i natt. Hon blir väl en natttuggla som sin mamma. Men jag är glad att hon nöjde sig med bara en timme.

 

Idag är det storrensning som står på schemat. Får se hur långt jag kommer med lillan på armarna. Tycker inte man gör annat vän att rensa titt som tätt men det blir inte mer plats ?!! Jag undrar varför det är så? Så idag blir det att rensa rejält så det syns. Lillskruttans garderob svämmar över, likaså min. Där måste jag ta tag i och rensa ut sånt som vi inte kan ha. Bara att sätta fart så fort jag druckit upp kaffet.



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: