Mellandagsrean

Inlägget publicerat 2010-12-26 / klockan 10:01:26   Tillbaka upp
Har varit vaken ett tag med lillskruttan. Dricker mitt morgonkaffe och blickar ut över det vita landskapet. Sitter och funderar på om jag ska åka in till stan och handla lite på mellandagsrean, men jag vet inte om jag verkligen orkar trängas med en barnvagn. Det brukar ju vara lite halvhysteriskt en dag som denna. Jag jobbar själv i butik så normalt brukar jag inte kunna gå på mellandagsrea då jag alltid jobbar. Så i år är det första året på 7 år som jag är ledig runt jul. Därav känner jag mig nästan tvugen att passa på. Vet dock inte om min sambo är lika intresserad. Kan ju inte tänka mig att han tycker det är lika spännande som jag...stackarn..Han verkligen avskyr att gå i affärer. Vi brukar sätta en tidsgräns, typ en kvart i varje affär. Jag håller aldrig den tidsgränsen..haha..det är omöjligt..efter en halvtimme står han och trampar som en galning vid utgången..försöker att få min uppmärksamhet genom att vifta, men jag undviker hans blick så länge det går så jag kan handla lite till..hihi..
Det kan inte vara lätt att vara man alla gånger.


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: