Vecka 7

Inlägget publicerat 2010-12-26 / klockan 17:49:34   Tillbaka upp
Än så länge känner jag inte av att jag är gravid, bara lite molvärk i magen och trötthet. Vore skönt om man slapp må så illa som man gjorde sist. Usch det är nog bland det värsta jag vet. Det som är skönt nu är  att jag slipper stå på jobbet och må så illa. Det var ingen höjdare att stå själv på jobbet i sex timmar utan att kunna gå på toaletten, det gällde att man hade något i munnen hela tiden så man inte blev alltför illamående. Vi har valt att inte berätta för de nära och kära ännu. Bara 2 personer i våran närhet som vet om det än. Vill hålla det hemligt så länge som möjligt, men det kommer nog bli svårt. Jag vill ringa alla och berätta, men jag får hålla mig några veckor till helt enkelt. Inskrivningen är den 20:e januari, så efter det kanske man kan berätta för någon till.


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: