Godisråtta

Inlägget publicerat 2011-04-16 / klockan 01:08:13   Tillbaka upp



Det är helt tyst här hemma, alla sover förutom jag. Njuter för fulla drag i soffan och moffar i mig polly i stora lass :) En sann godisråtta det är jag det ;) mums vad gott det är..Skulle kunna ligga här i flera timmar och bara njuta av lugnet och chokladen, men det är ju en dag imorgon också. Och lillskruttan vill ju så gärna upp innan sju så det blir ju inte så många timmars sömn. Men ibland är det värt det tycker jag, bara att få vara själv ett par timmar framför tvn eller datan, bara vara. Det är inte alltför ofta man hinner med det när man har småbarn. Egentid är viktigt att få också, så jag får se till att vila middag tillsammans med lillskruttan så får jag mitt sömnbehov tillgodosett. Hoppas att ni haft en fin fredagskväll!


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: