Fobier

Inlägget publicerat 2011-12-12 / klockan 09:34:41   Tillbaka upp
Skulle precis sätta igång och baka lite, hinner precis öppna skafferiet och vad är det första jag får syn på? Jo en stor svart spindel..gah..avskyr spindlar, det är min största fobi. Skrek till och stängde skåpet illa kvickt. Jaha så det blev ingen baka för min del. Tänker absolut inte öppna det där skåpet igen förrän  J är hemma och kan ta bort den ;) haha vad fjantig man är, men jag klarar verkligen inte av spindlar. Usch och fy. Vi får rita och mysa lite istället här hemma. Busväder ute så vi håller oss inne. Tänk att det regnar och blåser nästan varje dag. Var länge sen nu vi var ute på en långpromenad. Behöver verkligen en stor dos med frisk luft likaså barnen. Hoppas på solsken i eftermiddag så vi kan ge oss ut en sväng.

Min fina lilla prins som snart blir 4 månader ♥



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: