Onsdag 14 December 2011

Inlägget publicerat 2011-12-15 / klockan 01:04:20   Tillbaka upp
Idag blev vår lilla prins 4 månader ♥ Varje ögonblick med dig gör mig lycklig ♥ Dagen till ära har jag bakat massa mini pan pizzor. Supergoda, men formen på dom kunde ju ha blivit lite bättre ;) haha inte det lättaste att få dom runda. Jaja jag är ju ingen proffsbagare direkt ;) och appropå den där hemska spindeln så har den inte dykt upp :( J vände upp och ner på det där skåpet igår, men ingen spindel så långt ögat kunde nå :/ fasar för att den ska ha krypit ner i mjölpåsen, så varje gång jag stoppar ner handen stannar nästan hjärtat..haha. Hoppas verkligen att den har gett sig av samma väg som den kom ifrån.

Tog en liten pw också i friska luften. Men som vanligt regnade det så vi såg ut som dränkta katter när vi kom hem igen. Hoppas på uppehåll imorgon så vi kan ta en lite längre promenad då. I helgen står det julklappshandling på schemat :) om nu inte J måste jobba. Härligt, vill så gärna ha allt klart.

Mina goda minipizzor :))




Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: