Tisdag 27 December 2011

Inlägget publicerat 2011-12-27 / klockan 23:47:10   Tillbaka upp
Julhelgen är redan över så nu blickar vi framåt åt nästa storhelg, nyår :) skönt att den ena högtiden avlöser den andra såhär mitt i vintern. Blir i och för sig en lugn nyår för vår del. Får några vänner över på middag och det lär väl även skjutas en del raketer. Själv håller jag mig inomhus med de små liven, är inget stort fan av fyverkerier. Fint att titta på, men jag gillar inte när det smäller...haha..en riktig fegis är jag. Idag for vi iväg och storhandlade massa mat. Kylen gapade tomt efter att all julmat ätits upp. Så skönt med lite annat att äta än köttbullar och prinskorv ;)

Lilla Neo var och vägde och mätte sig idag på Novakliniken. Hela 6 kilo väger min lilla plutt nu och 63 cm lång. Han växer så det knakar min lilla prins ♥ Härligt!! snart dags för andra vaccinationen :( usch och fy för sprutor. Tur att det är någon vecka kvar innan det är dags så man kan förbereda sig mentalt. Avskyr att se de små fisarna lida och att man inte kan förklara varför dom får sprutorna. Ja ja inte mycket man kan göra åt det. Det är ju bra att vaccinet finns i alla fall :)

sejla

gud vad söta dem är

2012-01-02 » 17:52:14 » URL: http://mammmas 3 hjärtan


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: