Ny vecka

Inlägget publicerat 2011-02-21 / klockan 10:20:44   Tillbaka upp

 



Så var det måndag igen. Denna vecka har Jasmine sportlov så hon är hemma med oss, så mysigt. Hade helst velat att vi skulle åka iväg och hitta på något nu när hon ändå är hemma men J jobbar hela veckan, så typiskt. Det får bli bowling och bio här hemma i stan istället. Hade ju inte varit helt fel med en solsemester nu. Gahh jag vill ha lite värme NU. Tänk dig en sandstrand, hav, ligga på en solstol under parasoll..hade inte tackat nej ;) Men vi får nog vänta tills den lilla har kommit till oss innan vi kan åka iväg någonstans.

Sen blir jag lite stressad över vart vi ska åka i sommar. I och med att jag kommer att vara höggravid så vet jag ju inte riktigt vad jag kommer orka med. Sen vill jag inte vara alltför långt bort från hemmet. Jasmine vill till Skara sommarland, men jag vet inte än när, var och hur vi ska komma iväg någonstans. Jag skjuter på det beslutet ett tag till. Hoppas ni får en fin måndag.




Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: