Tiden rusar iväg

Inlägget publicerat 2011-02-16 / klockan 21:46:42   Tillbaka upp
Oj oj oj vad den här dagen har gått fort. Har inte gjort många knop idag inte. Sitter bänkad framför efterlyst, det är så sällan jag hinner det. Jag blir bara så arg när jag tittar på det, vilka idioter det finns alltså. Vad har hänt med mänskligheten?? finns det ingen empati och respekt kvar undrar man. usch och fy...Man blir mörkrädd!!

Lillskruttan har redan hunnit bli 7 månader. Snälla låt tiden stanna lite, jag hinner inte med. Snart kommer hon vara ett år och gå. Hjälp...vart tog min lilla bebis vägen?? hihi...men det är ju samtidigt så underbart att hon utvecklas varje dag och lär sig nya saker hela tiden. Nu kan man ju kommunicera på ett helt annat sätt. Hoppas ni får en underbar kväll.


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: