Julgransplundring

Inlägget publicerat 2011-01-03 / klockan 13:15:35   Tillbaka upp
Här hemma har vi redan plockat bort granen. Tyckte mest att den var i vägen och så hade jag hunnit tröttnat på den. Nu blev det fint igen i vardagsrummet. Julstjärnorna får hänga  ett tag till, det är ju så mysigt med dom. Jag är inte så mycket för prydnadstomtar och sånt så det hoppade jag över i år, mindre att plocka undan sen. Det blev ingen tripp till ikea idag, vi tar det imorgon istället. Lär ju vara proppat med folk, men vad gör det? Jag får ju äntligen mina fina möbler. Kan verkligen gå runt i flera timmar på ikea, helt underbart att bara strosa omkring och njuta av alla fina saker. Finns ju alltid en risk att det blir en dyr upplevelse, men som tur va har jag ju med J och han har stenkoll på budgeten ;) Tur är vl det.


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: