Semlor

Inlägget publicerat 2011-01-22 / klockan 08:22:24   Tillbaka upp

God morgon på er :) så var det äntligen lördag igen, veckorna går så fort. Härligt
Igår var vi ute på en liten promenad, blev en fika hemma hos Veronica. Mumsade i mig semlor...det är så himla gott.
Kvällen bjöd på lite mys framför let's dance. Sen vart det raka vägen i säng. Jag är normalt sett en nattuggla, men inte nu när jag är gravid. Ögonen brukar stå i kors redan vid tio...haha..inte likt mig. Men förhoppningsvis vänder det så småningom.

Än så länge vet jag inte vad denna underbara dag har att erbjuda. Blir nog en promenad i alla fall och så behöver jag städa.
Riikka

Hej Kära Kusin! Vilken Fin Blogg du skaffat dig! Stort Grattis i förskott till bäbis som är på G!!! Va roligt! Var den lilla planerad? Semlor har jag hunnit äta två stycken i år! GOTT!!! Kika gärna in på min Blogg! www.Rickitickis.blogg.se

Kramis

2011-01-22 » 18:27:14 » URL: http://rickitickis.blogg.se/


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: