Lugn och ro

Inlägget publicerat 2011-07-02 / klockan 19:43:19   Tillbaka upp
Jasmine är och leker med en kompis och älsklingen är ute och promenerar med lillskruttan, så jag är alldeles ensam här hemma ( förutom hamstrarna då) hehe..njuter av tystnaden i soffan och bara drömmer mig bort en stund. Så härligt. Gäller att ta vara på dom få stunderna man får ensam :)
Idag blev det visst lite mer bakning, sen var jag tvungen att skicka iväg J och köpa en golvfläkt för nu pallar jag inte den här värmen längre ;) luften står liksom still här inne...puh..men inte längre, gud så underbart. Fattar inte varför vi inte köpt en fläkt tidigare. Jaja nu har vi en i alla fall. Nej nu ska jag ta fram ikea katalogen och drömma mig bort en stund, kan bläddra i flera timmar och planer hur jag vill ha mitt framtida hus :)

Min lilla busfia :) som blivit sååå stor på bara några veckor.





Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: