Tisdag 19 Juli 2011

Inlägget publicerat 2011-07-19 / klockan 21:45:12   Tillbaka upp
Idag har jag städat och grejat verkligen hela dagen..puh är helt slut nu. Slog t om på stort och putsade fönsterna ;) Sov knappt en blund i natt då jag hade sån hemsk huvudvärk, så jag var tvungen att hålla igång hela dagen för att hålla mig vaken. Blev en och en annan kopp kaffe också för att orka. Medn nu är det så strålande fint här hemma. Man kan nästan tro att jag blivit manisk ;) haha..kanske så att man boar, vet inte riktigt..Hur som helst så ska jag sätta mig ner i soffan med kvällens sista kopp kaffe och inte resa mig därifrån förräns jag ska sova. Vill gärna se någon film, var ett tag sedan, men jag lär ju inte orka hålla mig vaken. Hoppas ni haft en fin tisdag ♥

Arg lillskrutta ♥ haha..hon har ett himla humör redan den här lilla damen..



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: