Barnmorskan

Inlägget publicerat 2011-05-04 / klockan 11:28:50   Tillbaka upp
Vi var ju hos barnmorskan igår och lyssnade på hjärtljuden och mätte magen :) allt såg bra ut. Lillskruttan fick följa med och lyssna på lillebror :) inte för att jag tror att hon förstog något..haha. Åh vad jag längtar efter den lille men han får stanna ett tag till i magen. Är ju inte beräknad förens den 20 augusti, så det är ju ett tag kvar.

Sitter just nu och tittar runt på lite olika hotell i närheten. Känner att jag måste komma iväg och bara rå om mig själv. Har inte haft en ensam stund på 10 månader och det känns. Vore roligt och få med sig J också men det är ju inte det enklaste när man har svårt att få tag på barnvakter :( vi får e hur vi löser det. Vill passa på innan lillen kommer för då kan vi inte komma iväg ensamma. Har kollat lite på spa hotell, men det är ju inte så många behandlingar man får göra som gravid, så jag tror nog jag hoppar över det. Skulle ju inte banga för att bo i denna svit i stockholm. Den går loss på ca 12 500kr per natt.

Nobis Hotel stockholm (nobis suite)



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: