Shopping till barnen

Inlägget publicerat 2011-05-26 / klockan 20:38:57   Tillbaka upp
Idag har vi shoppat lite sommarkläder till barnen. Dom växer ju så att det knakar så det var dags för en uppdatering :) finns så mycket fint så man blir ju galen. Skulle kunna handla hela affären om det gick :) Tur att karln är med och hindrar mig ;)

Ett superfint långt linne till Jasmine som hon ska ha på sig imorgon på klassfesten :)

Inte den bästa bilden, men den är supersöt på :) Jasmines avslutningsklänning

 

Lillskruttan fick också en somrig outfit ;) tyvärr hittade jag inga fina sommarklänningar till henne, får kolla det en annan dag :)

 

Kunde inte hålla mig ;) så söt och jag har ju faktiskt inte köpt någonting än till lillebror så något var jag ju tvungen att köpa ;)



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: