Fortfarande sjukling

Inlägget publicerat 2011-10-18 / klockan 01:02:51   Tillbaka upp
Tycker lite synd om mig själv just nu. Inte har jag blivit något friskare, snarare tvärtom :( halsen värker, huvudet värker och hostar ungefär varannan minut..usch och fy. Kan inte komma ihåg när jag var såhär sjuk sist. Måste varit när man gick i skolan eller nåt sånt. Hoppas att febern lägger sig tills imorgon. Då är jag inne på fjärde dagen med hög feber. Vill ha massa energi nu när vi är på sluttampen. Inge vidare att städa som en tok medans man svettas floder bara man rör på fötterna. Lilla Leila börjar få feber igen stackaren, säkert jag som smittat henne. Som sagt, det märks att det är höst. Nu ska jag sluta gnälla, det kunde ju faktiskt ha varit värre. Annars är jag så lycklig över att det bara är 8 dagar kvar tills vi flyttar :)) är så förväntansfull. Skåne here we come ♥

Våran utsikt från sovrummet (den nya lägenheten)

Riikka

Härlig utsikt!



Så spännande för er! Vad är det Jocke ska jobba med?



Kram

2011-10-18 » 07:37:10 »


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: