Fullspäckad lördag

Inlägget publicerat 2011-10-16 / klockan 01:36:47   Tillbaka upp
Har varit full rulle hela dagen. Först överraskade jag Jasmine genom att ta henne till min frisör. Hon blev eld och lågor kan jag lova ♥ och hon var verkligen superduktig min tjej, hon lyckades sitta stilla så länge och inte gnällde hon en enda gång. Resultatet blev verkligen toppenbra, men såklart hon är ju bäst också så jag var aldrig orolig ;) Lillskruttan och lillprinsen sov så gott i vagnen under nästan hela besöket.

Min duktiga tjej

 

Man vill bara krypa ner där och gosa, ser så mysigt ut ♥

 

Trött tjej♥

 

Slutresultatet ♥

Så fort vi kommit hem från stan slängde vi ihop en liten sen lunch och tog en liten nap. Därefter tog jag tag i disken, städade och plockade, ja ni vet sånt som man gör varje dag när man har småbarn. Leksaker och prylar överallt..haha.. På kvällen for vi iväg till mamma & co och åt en härlig middag. Potatisgratäng och fläskfile stod på menyn. Nu är jag så full i magen så den där lördagsgodis påsen får nog allt vänta till imorgon. Hoppas ni haft en fin lördag!

Nu förstår ni nog varför jag fortfarande är mätt. Ingen liten portion jag roffade åt mig ;)




Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: