Höstrusk

Inlägget publicerat 2011-10-06 / klockan 13:24:54   Tillbaka upp
Barnen sover sött och jag försöker äta lite lunch, idag fick det bli kanelbullar ;) haha hinner verkligen inte laga någon mat på dagarna när jag är själv med dom små, så man får ta det som finns färdigt. Tur att jag har bakat ett lass :) Ser fram emot middagen när J äntligen kommit hem så man får i sig mat. Nog för att det är gott med bullar, men jag vill gärna ha riktig mat. Ska se till att fylla kylen med lite olika yoghurtar och nån fil som man snabbt kan ta när magen börjar kurra.

Idag är det verkligen höst ute, regnet öser ner ute och löven yrar omkring där ute. Lite mysigt ändå, men jag tror vi håller oss inne en dag som denna. Ska försöka styra upp min oordning här hemma och packa lite mer. Hoppas ni får en fin höstdag!


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: