Lördag 22 Oktober 2011

Inlägget publicerat 2011-10-22 / klockan 23:29:54   Tillbaka upp

Fick sån fin "kruka" av Helena ♥


Har haft fina vänner över på en sista middag i den här lägenheten. Har varit supermysigt att ses en sista gång här hemma. Har ett stort berg med disk som väntar mig, men först behöver jag en kopp kaffe så man får lite ny energi ;)

Måste erkänna att det känns lite konstigt att lämna denna lägenhet som varit mitt hem i snart 10 år. Kommer nog att kännas så ett tag, alla minnen och all den trygghet man känner. Men jag är mer än redo för nya äventyr. Tids nog kommer jag att känna mig trygg i mitt nya hem också. Ser fram emot att få inreda lägenheten från början, ska bli så roligt.
Riikka

Halloj kära kusin!



Tycker att du är så modig som drar iväg med familjen på äventyr! Så spännande!



Ber om ursäkt för att jag aldrig hörde av mig i helgen, det var verkligen ingen tid över... Men jag känner att ni hade nog fullt upp ändå ;) Har myst med brorsans små barn!



Men siktar in oss på att ses i sommar :O) ??



Önskar er all lycka till



Massa kramar

2011-10-24 » 08:53:58 »
Madde

Tack fina du <3. Det ska verkligen bli jättespännande :) Jag förstår att det vart lite tajt med tid, hade fullt upp här hemma ändå ;) Vi får ses i sommar istället. Kramar

2011-10-25 » 00:52:21 » URL: http://mammastrehjartan.blogg.se/


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: