Onsdag 19 Oktober 2011

Inlägget publicerat 2011-10-19 / klockan 22:34:26   Tillbaka upp
Äntligen är jag feberfri, men hostan består dessvärre. Skönt att slippa febern i alla fall. Leila har också blivit sjuk. Prickar på hela kroppen och feber så det blir en tripp till läkaren igen :( stackarn sov knappt något i natt och ingen mat vill hon ha heller. Misstänker även att hon har ont i halsen.

Idag är det bara 1 vecka kvar tills vi flyttar. Nervositeten börjar smyga sig på, har nog inte riktigt hunnit tänkt på det mitt i all vardagsstress. Tänk vilket äventyr vi ger oss in på. Nytt hem, ny stad och nytt jobb (än så länge bara J) och ny skola såklart för Jasmine. Det kommer bli mycket nya intryck i början.

Nu ska jag sätta mig ner i soffan med en stor kopp kaffe. Lika bra att ladda upp inför ännu en sömnlös natt. Det underlättar med koffein i kroppen då.
cammie

inget kul att vara sjuk. jag är glad jag sluppit sjukdom hittills i höst, och mina barn oxå, Peppar peppar :)



(Fina tävlingar hos mig som passar dig med barn)

2011-10-19 » 23:03:22 » URL: http://tuschaa.blogg.se/


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: