Sömnlös natt

Inlägget publicerat 2011-10-14 / klockan 00:54:08   Tillbaka upp
Lillprinsen vill inte sova, så då får inte jag det heller ;) ska se om vi har någon film hemma  jag kan titta på så länge. Finns inte mycket på tvn vid den här tiden på dygnet tyvärr. Köttgrytan blev lyckad och jag är mer än nöjd. Första gången jag testade detta recept så jag var lite nervös..haha
Jasmine slevade i sig som aldrig förr. Men vilken tid det tog att laga den, sammanlagt 3 timmar. Inget man orkar tillaga varje dag direkt.

Nu är det inte många dagar kvar tills vi flyttar, yes!! bara 12 dagar kvar. Galet vad det går undan nu. Får försöka speeda på packningen lite så man inte behöver stressa sista dagen. Det jobbiga är ju att vissa saker använder man ju dagligen, så man kan inte tömma allt. Funderar på att köpa papptallrikar och plastmuggar inför de sista dagarna. Lite trist att äta på dock, men skönt att få undan det mesta.





Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: