Söndagsbak

Inlägget publicerat 2011-10-02 / klockan 14:38:13   Tillbaka upp



Sitter här och njuter av färska bullar och en kopp kaffe. Barnen sover en stund och Jasmine vilar så det är alldeles tyst här hemma. Har haft full rulle här på förmiddagen. Har städat, bakat bullar, lekt och gosat med alla barnen :) Resten av dagen ska vi bara njuta och ta det riktigt lugnt. Har fortfarande inte hoppat ur min pyjamas och det tänker jag inte göra heller ;) så skönt att bara strutta runt med den på hela dagen. Tänker ändå inte gå utanför dörren idag. Imorgon får det nog bli ett besök till doktorn för Jasmines del, hon hostar fortfarande massvis, stackarn :( Hoppas hon blir frisk snart mitt hjärta.

Min lilla prins sover så gott här brevid mig ♥ man vill bara ta upp och gosa med honom, men jag ska nog njuta liten stund till av lugnet ♥





Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: