Torsdag 13 Oktober 2011

Inlägget publicerat 2011-10-13 / klockan 19:03:24   Tillbaka upp
Åh vilken härlig dag! Har varit hos min frisör, världens bästa Lina :) Blev supernöjd som vanligt ;) sorgligt bara att jag inte kommer kunna gå dit så ofta längre, men jag får passa på och klippa och färga mig hos henne när jag är här och hälsar på.

Var på bvc med lilla Neo också och allt var bara bra med honom :) Han växer så det knakar den lilla prinsen. Tänk att han redan imorgon blir 2 månader, helt galet!!

Har fullt upp här i köket, passar på och lagar köttgryta när ändå J är hemma och man kan laga i lugn och ro ;) Jag är annars dålig på att göra såna här grytor, men det är ju så himla gott. Kokar det extra länge så köttet blir mört och gott.

 

Leila är supernöjd med sin nya kappa från H&M



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: