Fredag 2 September 2011

Inlägget publicerat 2011-09-02 / klockan 22:19:06   Tillbaka upp
Fredagsmyser för fullt i soffan. Småttingarna sover och Jasmine har några tjejkompisar här som ska sova över. Så det är full rulle på dom ;) försöker få dom att titta på film och varva ner, det går sådär ;)
Har haft en lugn dag hemma, städat och tvättat (som vanligt) sen har jag inte hunnit så mycket mer. Har fullt upp med de små liven. Är det inte den ena som skriker eller gråter så är det den andra ;) puh det är inte en lätt match, men jag stortrivs :) finns inget bättre! Imorgon kommer älsklingens bror med familj på besök, så jag ska hinna baka lite mazariner och slänga ihop en blåbärspaj innan. Vet inte ifall jag ska orka göra det nu eller om jag ska göra det imorgon bitti.


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: