Full rulle

Inlägget publicerat 2011-09-21 / klockan 22:29:19   Tillbaka upp
Har varit några smått hektiska dagar här hemma. Tandläkartider, bvc och sjukhus...har knappt hunnit suttit ner och tagit en kopp kaffe i lugn och ro..puh..är helt färdig. Lillprinsen vill inte sova på kvällarna och nätterna..hehe..nattuggla precis som sin mor ;) det innebär ju dock att man inte får många timmars sömn, har jag tur kan det bli en tre timmar. Hoppas på att det vänder snart och att han vill sova på nätterna istället för på dagarna. Känner mig mer död än levande just nu. Blir nog sängen så fort jag lyckas få han att somna. Imorgon får det bli en långpromenad, frisk luft gör susen. Vi får hoppas på bättre väder bara, blir ju lite smått deprimerad av regnet.

Mammas lilla busfrö ♥

 

Min fina prins ♥

 

Min fina tjej ♥



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: