Måndag 12 September 2011

Inlägget publicerat 2011-09-12 / klockan 21:44:14   Tillbaka upp
Måndag igen! Helgen gick alldeles för fort. Jag tycker vi borde kunna ha en till dag inkluderad till helgen. Gärna måndag, eller vad säger ni? Inte mig emot. Har haft en städ och tvättdag idag. Blir så snabbt rörigt här hemma med 3 barn och 2 vuxna. Helt galet, jag kan städa och göra det toppenfint sen efter några timmar är det lika rörigt igen?!! vad hände?! Just nu är Leila i någon fas där allt ska rivas ut, alla lådor som hon kommer åt, alla skåp, hennes leksakslådor, ja du hör ju! haha men som tur var så går det snabbt att plocka upp. Men man är lite trött på att plocka upp samma saker från golvet sisådär 20 gånger om dagen ;) mitt lilla busfrö ♥

Min fina lilla tjej med sina fina hårspännen som typ är lika stora som hennes huvud ;) hehe



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: