Neo 1 månad

Inlägget publicerat 2011-09-14 / klockan 18:08:21   Tillbaka upp
Min lilla prins är redan 1 månad idag ♥ sjukt vad det går fort. Var på återbesök hos min barnmorska idag och det var ju inte sådär jättebra :/ mitt blodtryck är 90/40 ( snacka om att jag är yr ;)) men som sagt var bättre lågt än högt. Och sen har inte livmodern dragit ihop sig?! fortfarande i navelhöjd, vet inte vad det innebär men jag ska till gynmottagningen på sjukhuset för ultraljud. Sen får vi se vad dom gör åt det. Har ingen som helst aning. Så för att få mig på lite bättre humör ska jag baka en chokladtårta här. Kan jag behöva ;) Hoppas att ni haft en fin fin dag!

Riikka

Gratulerar till din lilla prins i efterskott! Uj Uj, va tiden går!



Kram

2011-09-17 » 07:06:50 »


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: