Sjukstuga här hemma

Inlägget publicerat 2011-09-29 / klockan 01:10:53   Tillbaka upp
Här hemma är ingen frisk för tillfället. Jag äter penicillin, Jamine hostar som bara tusan, J har feber och allmänt hängig, Leila och Neo hostar också :( nu märks det att det är höst. Då kommer alla baciller på besök. Lika bra att det kom nu i och för sig, så det inte kommer mitt i flytten.

Idag har vi varit iväg och shoppat lite till barnen. Mössor, vantar och höstkläder. Nu är det välfyllt i de flestas lådor. Både Leila och Neo växer så det knakar, man hinner knappt med. Man köper en ny uppsättning kläder och vips så har dom växt ur dom. Går så himla fort när dom är så små. Måste ge mig ut på skojakt snart också. Leila har växt ur sina och Jasmine behöver lite nya hon med.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och koppla av lite framför tvn innan det är dags att sova. Skulle egentligen ha sovit för länge sen, men jag har sådan överskottsenergi idag så jag har precis rensat och haft mig. Hade säkert kunnat hållt på hela natten ;) men jag var tvungen att hejda mig lite så jag inte väckte hela huset.


Riikka

KRYA På ER!!!!!



Kramiz

2011-09-30 » 17:32:37 »
Madde

Tack Riikka <3



Kram

2011-10-06 » 17:43:31 » URL: http://mammastrehjartan.blogg.se/


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: