Vindpustar

Inlägget publicerat 2011-09-13 / klockan 23:53:24   Tillbaka upp
Oj oj vad det blåser ute nu. Tur att jag inte behöver gå utanför dörren :) har hållt mig inne hela dagen. Verre och söta Belle kom förbi på en snabbvisit på eftermiddagen. Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi har hämtat hem lilla Neos babysitter idag :) så imorgon blir det till att inviga den.

Har fått positiva besked idag, äntligen är boendet fixat :) en 4:a mitt i stan på torget. Kan inte bli bättre. Ljus och fräsh är den också. Är super duper nöjd. Och hyran är inte alltför dyr heller. Längtar tills vi får flytta in. Den är våran fr.o.m den 15:e oktober.

Nu får det bli en film i soffan, the hit list heter den. Själv är jag lite trött och skulle föredragit sängen, men lillskrutten är pigg, så lika bra och se en film medans han ändå inte sover.
Riikka

Va shysst med lägenhet mitt på torget, inte fyskam! Väldigt fint där :) Vad ska jocke jobba med? Stannar vi i Ystad i sommar så blir det hotell :) Men tack för erbjudandet <3



Jag hör av mig när vi börjar planera när vi ska komma till snäs!



Stor kram

2011-09-14 » 08:07:32 »


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: