-13 Kg......

Inlägget publicerat 2012-04-19 / klockan 23:40:17   Tillbaka upp
Japp -13 kg visar vågen. Så himla stolt :) hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle lyckas med det på mindre än tre månader. Bara 2 kilo kvar till 58. Det var många år sedan jag vägde det ;) sisådär en tre, fyra år sedan. Hur som helst så är jag supernöjd där jag är nu. Tänker inte fastna alltför mycket vid vikten utan mer hur nöjd jag känner mig kroppsmässigt. Dammade av mina gamla klädlådor som legat gömde i ett par år. Ni vet såna kläder som man inte kunnat slänga men dom har varit alldeles för små. Och så tänker man kanske kan jag komma i dom i ett senare liv ;) hehe..optimistisk som man är. Tro det eller ej men nu kommer jag i alla gamla plagg. Wihoo!!! Sjukt nöjd. Helst vill man väl rusa ut och tokshoppa nya kläder såklart, men glad är jag ändå att man kommer i sina gamla snyggjeans som man aldrig trodde man skulle få upp mer än till fotknölarna. Tråkigt bara att det var ett helt annat mode då, så allt känns ju inte så aktuellt nu kanske. Men nåt plagg lär ju komma till användning!

Idag började Jasmine sin prao. Åh min lilla tjej har blivit såå stor :) kommer själv ihåg när man praoade för första gången. Spännande och nervöst på samma gång. Hon har fått nöjet att vara på ett café idag och imorgon. Och när jag kom för att hämta henne idag rusade ägarna ut och berättade vilken underbar dotter jag har :)) hon har skött sig exemplariskt och dom var supernöjda. Kan inte annat än att bli sååå stolt! Min fina tjej ♥ annars har dagen fyllts med pw, bakning, färgning av hår, städning, bus med barnen..ja det vanliga :) Imorgon är det äntligen fredag! Och älsklingen är ledig i helgen. Mys ♥

Jasmine stylade Leila. Vet inte hur många olika uppsättningar och outfits ;) å Leila klagade inte så länge hon fick hänga i storasysters rum ;) hehe sötnosar ♥

 

Dåliga bilder jag vet, men jag kan ju bara lägga in mobilbilderna då min minneskortsläsare gett upp :(

Emma (Joakims kusin)

Har precis fått syn på din blogg, kul att läsa och följa min kusins familj lite. Bra jobbat!! Alltid lika skönt att komma i sina gamla kläder. :)

2012-04-20 » 07:49:53 »
Madde

Tack Emma ! Ja det är en härlig känsla att komma i dom igen :) Hoppas du får en fin helg :)

2012-04-20 » 08:25:09 » URL: http://mammastrehjartan.blogg.se/


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: