Måndag 16 April

Inlägget publicerat 2012-04-16 / klockan 23:48:30   Tillbaka upp
Dagen började jag med en lång härlig power walk, helt ensam :) så skönt att få starta dagen genom att få komma ut och röra på sig :) Man kommer igång på ett helt annat sätt än om man bara strosar runt här hemma. Jag får sån energi av lite motion och frisk luft. Tog en promenad med barnen också på eftermiddagen och stannade till vid lekparken. Neo tjöt av lycka när han gungade, lilla sötnosen. Leila gillar inte alls att gunga, nej för henne gäller bara rutchkanan..eller att springa runt. Hon har så mycket spring i benen den lilla prinsessan. Vill inte alls åka vagnen, utan hon ska promt gå vart vi än ska. Och fort ska det gå, japp min lilla tös går inte utan hon springer...haha..så söt ♥

Och Jasmine har bestämt sig att börja på fotboll så det fick bli en tripp till sportaffären för lite inköp av fotbollsskor och kläder. Så roligt att hon har bestämt sig för nån aktivitet. Kommer själv ihåg när jag spelade fotboll när jag var liten. Älskade det!  På somrarna var det fotbollskola för hela slanten..synd att man la av när man började högstadiet. Men det fanns så mycket annat att hinna med då, det var som en helt ny värld öppnade sig. Nej nu måste jag ta itu med rentvätten, hängas och vikas. Ingen slapparkväll i soffan med andra ord ;)


Jasmine njöt av en härligt god magnum glass, och jag var inte det minsta avundsjuk ;) hehe

 

Passerar dagligen detta "vikingahus" som Jasmine kallar det..haha jo förstår du mamma så bodde vikingarna.. Aha ok vilken tur man har barn som lär en nåt nytt varje dag ;) älskade godingar ♥



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: