Onsdag 4 April 2012

Inlägget publicerat 2012-04-05 / klockan 00:06:03   Tillbaka upp

Fina blomster från grannen. Buketten gör sig inte riktigt rättvis på denna bild, fotat med mobilkameran. Min minneskortsläsare på datorn har dessvärre gett upp :( så jag kan inte överföra bilder från kameran. Måste man köpa en ny dator då tro?!! Jo men såklart jag måste det ;)




Storstädat som en tok idag. Nu är det skinande rent inför påsken. Inhandlat den sista maten inför påskmiddagen har jag också hunnit med. Härligt att slippa trängas i affären imorgon. Fina grannen kom ner med en härligt fin påskbukett. Ska försöka baka något gott till henne imorgon som tack. Var ju evigheter sen jag bakade. Har liksom inte haft lusten nu när jag kör på lchf. Var rädd för att jag skulle trilla dit och mumsa i mig allt jag bakat alldeles själv ;) haha..men nu så är jag inte lika rädd för det. Och så är det ju allltid roligt att få baka och göra någon annan glad.


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: