Påskafton

Inlägget publicerat 2012-04-07 / klockan 23:05:51   Tillbaka upp
Snö och regn möttes vi av imorse :( riktigt aprilväder...Vart tog det fina vårvädret vägen? Det som var så varmt och skönt ute förra veckan. Hoppas att solen hittar tillbaka snart.

Annars har vi haft en fin dag. Mest tagit det lugnt. Blev ingen längre pw då det snöade och regnade mestadels hela dagen tyvärr. Hann med en liten shoppingrunda utan barnen innan älsklingen åkte till jobbet. Så skönt att få gå i affärer utan att stressa för en gångs skull. Hoppas att ni haft en superfin påskafton fylld med kärlek och glädje ( kanske en och annan godisbit också ;) ) ♥ Är så lycklig över att ha fått så fina barn, som är friska, glada, kärleksfulla. Det finns så mycket här i livet att vara tacksam för ♥ Ta vara på det ni har och var rädda om det och framför allt ta hand om varandra. Livet är alldeles för kort för att gå runt och vara otacksam och ta något för givet. Oj vad djupt det blev nu :/ hehe var inte riktigt meningen. Men hur som helst, i all stress och vardag så kan det ibland vara svårt att stanna upp ett tag och bara njuta av det man faktiskt har. Många går runt och är missnöjda och gnäller och jag förstår faktiskt inte varför?! Vi lever bara ett liv, se till att ta vara på det och gör det bästa möjliga! Jag vill inte ligga där när min tid snart är slut och ångra något.

Mina underbara fina barn ♥ är evigt tacksam över att ni finns i mitt liv. Utan Er hade jag inte varit hel. Och fina J, världens finaste människa. Har sådan tur som har Er ♥ Min underbara familj!



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: