Fettisdagen

Inlägget publicerat 2012-02-22 / klockan 00:20:25   Tillbaka upp
Fettisdag och ingen semla för min del. Känns som att det inte gör någonting faktiskt. Klarar mig bra utan socker och kolhydrater :) Är så stolt över mig själv!! Trodde inte att det skulle gå såhär bra. Hade nästan räknat med att trilla dit igen efter max tre dagar. Ibland bli man förvånad ;)

Försöker styra upp våran packning. Puh, alldeles för mycket kläder och alldeles för liten väska ;)haha dålig kombination. Har skrivit flera listor på vad jag inte får glömma utifall jag skulle lyckas slarva bort nån. Som den virrpanna jag är lär jag väl glömma hälften ändå ;) haha
Börjar få lite ångest för att vara borta från lillskruttan i så många dagar. Har inte ens varit borta från henne en hel dag ens. Men det kommer nog gå bra. Får ringa och prata med henne varje dag så funkar det nog. Annars tycker jag mest att det ska bli härligt att få komma hemifrån ett par dagar. Tänk att slippa laga mat, städa, diska, plocka, vika tvätt etc. Rena rama semestern ;) härligt!!! Det behöver man emellanåt. Hoppas ni haft en fin tisdag!


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: