Söndag 12 Februari 2012

Inlägget publicerat 2012-02-12 / klockan 22:46:52   Tillbaka upp
Full fart har det varit här hemma från morgon till kväll. Nu sitter jag helt utslagen i soffan med en stor kopp kaffe. Lyxar till det hela lite extra med en bit mörk choklad ;) ibland får man unna sig det där lilla  extra. Bara det inte blir för ofta så är det nog ingen fara.

Till lunch blev det köttfärsfyllda tomater och till middag åt vi en mumsig kycklinggratäng. Kan ju inte gnälla på maten i alla fall :) Har inte hunnit vägt mig eller mätt mig något mer. Vill vänta ett par dagar till så man inte blir besviken och ger upp. Det är ju en långsam viktnedgång jag är ute efter så det får gärna ta lite tid. Långsam viktnedgång = hållbar vikt. Går man ner för fort är risken stor att man går upp igen.

Mina supersmarriga tomater :) haha inte så fina kanske med det gör inget. Huvudsaken dom smakar gott!





Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: