Töväder

Inlägget publicerat 2012-02-17 / klockan 12:53:54   Tillbaka upp
Skönt med plusgrader idag :) snön smälter bort. Vill gärna ha bar mark och vår nu. Hoppas hoppas att värmen är här för att stanna. Ska strax bege mig ut med de små liven för att hämta Jasmine i skolan. Hon har äntligen sitt efterlängtade sportlov nu :) härligt med lite sovmorgon och skönt att slippa ställa klockan varje dag ;)


- 4 kg visar vågen, yeah!! det går åt rätt håll. Så härligt. Men igår var en tuff dag. Abstinens utan dess like fyllde min kropp så jag var alldeles skakis. Riktigt otäckt faktisk. Hade nästan kunnat gjort vad som helst för en burk cola. Haha helt sjukt. Fast jag är så himla stolt över mig själv att jag lyckas vara utan cola, socker & kolhydrater över 1 vecka. Har haft ett enormt sockerberoende tidigare. Drack nog minst 1 liter cola om dagen och massa annat sött! Så skönt att vara utan det nu faktiskt! Beach 2012 here we come ;)

Till fredagsmyset ikväll tänkte jag göra egna ostchips och fixa till en egen holiday dipp, det ni ;) kommer smaka ljuvligt. Ha en super fin fredag!


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: