Fredagen den 13:e

Inlägget publicerat 2012-01-14 / klockan 02:08:05   Tillbaka upp
Har inte alls upplevt mer otur än annars idag ;) tur var väl det. Har dock sovit som en kratta i natt då vi var tvugna att ge oss ut nästan mitt i natten på lite äventyr eller vad man nu kan kalla det. Fick åka hemifrån i alla fall över natten. Måste säga att detta område är inte alls vad jag hade väntat mig. Mycket konstiga typer, så har lite svårt att slappna av här tyvärr. Men förhoppningsvis kommer man väl att vänja sig eller så får vi flytta på oss helt enkelt. Sorgligt nog har flera familjer flyttat härifrån pga dessa typer. Synd bara att några personer kan få hålla på som dom vill medans dom som är skötsamma måste ge sig av. Äh nog om bekymmer ;)

Här hemma har kvällen varit fylld med massa liv och rörelse :) Jasmine har 2 vänner över och jag passade på att baka pizzor till tjejerna. Mycket uppskattat! Sen har jag mest degat i soffan och surfat runt på nätet lite. En riktig skön avslappnad fredagskväll med andra ord. Hoppas ni haft en fin kväll och sluppit massa otur en dag som denna ♥


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: