Måndag 9 Januari 2012

Inlägget publicerat 2012-01-10 / klockan 00:26:51   Tillbaka upp
Nattuggla som jag är sitter jag fortfarande vaken medans resten av huset sover. Och imorgon börjar skolan igen efter julledigheterna. Undrar hur man ska komma upp när klockan ringer imorgon bitti. Jag är superpigg så lär inte somna än på ett tag. Gah hatar att vara såhär pigg på nätterna. I och för sig är det rätt skönt att vara vaken själv, är så tyst och lugnt runt omkring en. Avkopplande på nåt sätt :) tur att vi fortfarande kan sova middag så man tar igen lite förlorad sömn ;) Ska nog passa på och se någon film nu när jag ändå är så pigg, är inte allt för ofta man hinner med det nuförtiden så det gäller att passa på. Hoppas att ni haft en fin dag och att ni får en god natts sömn!

 

 

Min lilla godisbit är så söt i sin sjömansdräkt ♥



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: