Onsdag18 Januari 2012

Inlägget publicerat 2012-01-18 / klockan 23:36:12   Tillbaka upp

 

Känner mig mer död än levande just nu. Knappt 8 timmars sömn på 2 dagar så känner mig mer som en zombie än en människa. Förhoppningsvis får jag lite mer sömn i natt och då lär jag känna mig som en ny människa ;) Ska inte gnälla egentligen, mina barn mår bra och jag skulle vara vaken dygnet runt om det  så skulle behövas. Dom små liven betyder allt för mig och är det viktigaste som finns ♥ Är så lyckligt lottad att ha dom i mitt liv. Just nu snusar alla barn gott i sina sängar medans jag ligger i soffan och småtittar på golden globe galan. Perfekt att vila ögonen på, behöver ju inte riktigt hänga med i någon handling. Snart helg igen, åh så härligt! och på söndag blir det middag med fina vänner ♥


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: