Söndag 22 Januari 2012

Inlägget publicerat 2012-01-23 / klockan 00:32:27   Tillbaka upp
Har verkligen inte hunnit med att blogga knappt den här veckan då J har jobbat natt. Puh... 2 timmar om dagen har vi haft tillsammans,  så jag har med andra ord haft fullt upp. Har varit intensiva dagar, men nu är han  ledig i 6 dagar så det är helt klart värt det. I dag har vi haft fina vänner här på middag. Massa god mat och annat onyttigt har vi intagit ;) haha ja ja beach 2012 here we come. Skämt och sido, jag ska ta tag i mina babykilon här strax. Mitt nyårslöfte är att försöka komma i bättre form. Som sagt jag har ju mer eller mindre varit gravid i 2 år nästan. Har inga kilo kvar från Neo i alla fall :)  men 6 kilo kvar från Leila och 4 kilo från när jag blev sambo...hehe..ja tydligen kan man gå upp i vikt av att flytta ihop med någon. Så ja jag har lite  att arbeta bort, men det ska nog gå bra ;) Måste bara bestämma mig för att ta tag i det, just nu skjuter jag bara fram det. Får göra ett tappert försök nästa vecka. Det svåraste kommer att bli att inte få äta något godis. Jag är en riktig gottegris och älskar allt som är sött. Nu kallar sängen på mig, inte ofta jag är trött såhär tidigt så lika bra att få några extra timmars sömn. Hoppas ni haft en fin helg ♥ imorgon är det en ny vecka..nya möjligheter, nya utmaningar :) Lycka ♥


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: