Tisdag 3 Januari 2012

Inlägget publicerat 2012-01-03 / klockan 21:44:11   Tillbaka upp
Har den senaste tiden känt mig lite hängig, haft ont i knät så jag knappt kan gå ibland :/ har dock inte tänkt så mycket på det. Men de senaste dagarna har jag haft superont från ryggen och neråt så jag tog mig själv i kragen och gick till doktorn idag. Och mycket riktigt har jag överbelastat min kropp. Har inflammation från ryggen och neråt och inte nog med det så har jag streptockoker infektion också, så nu blir det att äta antibiotika och dikloflenak i 10 dagar. Hoppas verkligen att det hjälper :) man känner sig inte så smidig i kroppen direktoch så är jag ju själv hela dagarna med 2 små barn som gärna vill bli burna. Nu ska jag inte belasta höger sida alls. Undrar hur det ska gå?!! haha ja ja får vänja mig att bära på vänster arm helt enkelt.


Nu blir det att lägga sig i soffan under filten och titta på nån film och tycka lite synd om mig själv ;) hehe laddar upp med lite godis som tröst. Utanför blåser det som bara den och regnet piskar på rutan, riktigt filmväder :) Hoppas ni får en fin kväll ♥


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: