Tisdag 31 Januari 2012

Inlägget publicerat 2012-01-31 / klockan 23:12:17   Tillbaka upp
Sista dagen på den här månaden börjar lida mot sitt slut. Tycker att januari månad bara flög förbi. Annars brukar januari kännas som en hel evighet. februari månad får gärna flyga förbi den med. Då är det inte så långt kvar till våren. Som jag längtar! Avskyr den här tiden på året. Så kallt och mörkt ute.


Är fortfarande proppmätt efter middagen som bestod av tacos. Jasmine och hennes vän fick välja vilken middag vi skulle äta idag. Själv hade jag gärna kunnat hoppa över middagen då jag har varit uppe i varv och städat och möblerat om hela dagen. Hinner inte känna efter ifall jag är hungrig när jag är mitt inne i nåt.  Vart superfint i alla fall :) Bara ett par gardiner som saknas sen så är rummet klart. Gör klart resten imorgon. Nu tänker jag bara slappa lite i soffan framför nya twilight filmen.



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: