Måndag 2 Juli 2012

Inlägget publicerat 2012-07-02 / klockan 17:15:52   Tillbaka upp
Strålande sol idag med, vilket toppenväder vi har. Äntligen är sommaren här för att stanna ;) Vi gick aldrig iväg till badet , behövde fixa och trixa lite här hemma. Har varit iväg på förmiddagen och handlat mat inför veckan också och nu ska jag iväg och hämta paket. Har beställt lite fina paket till barnens födelsedagar. Ska först bara varva ner lite då jag fortfarande är lite skakis.
Leila lyckades låsa ut mig på balkongen när jag skulle vattna blommorna :/ hon har inte nått till den tidigare så jag har trott det varit lugnt att stänga åt dörren. Tji fick jag, och där stog man i linne och trosor på andra våningen utelåst och barnen på insidan. Hade ju bara tänkt smyga ut en snabbis och vattna och då hinner ju ingen se en. Men så blev ju inte fallet, fick ju vifta, peka och tjoa i min snygga outfit ;)  Kände hur paniken vällde över mig på typ 1 sekund. Hann tänka en massa tankar kan jag lova. Hur tusan skulle jag lyckas ta mig in. Kan ju inte direkt hoppa ner till asfalten och det hade ju inte spelat så stor roll heller för inga nycklar hade jag ju på mig heller. Gahh...men på nåt konstigt vis lyckades lillskruttan låsa upp igen. Sån lättnad :) fy kommer aldrig igen stänga dörren när jag går ut på balkongen, det är ettt som är säkert. Usch vill aldrig mer vara med om det här igen. Nu tar jag småligisterna med mig på en promenad och hämtar paket :)



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: