Mitt i veckan...

Inlägget publicerat 2012-07-11 / klockan 23:47:47   Tillbaka upp
 
 
 
Lillskruttan är frisk och full av liv igen :) härligt att hon slipper vara sjuk på sin födelsedag ♥ Småttingarna sover sedan länge,  Jasmine sover hos en vän och J snarkar högt i soffan :) så bara jag är vaken! Passar på att ta ett långt härligt bad här i min ensamhet ♥ Underbart med lite egentid ibland. Imorgon ska det bakas för fullt inför kalaset! Hur ska det gå utan att man blir lite frestad av  att smaka allt gott?! Haha ja ja det blir en utmaning i alla fall..
Dagens middag bestod av ugnsbakad lax med citronsås med blomkålsmos och självklart en underbart god sallad till! Jag är helt såld på blomkålsmos...mmmm så himla gott!!
 

Jag har ju aldrig varit nåt fan av fisk direkt och speciellt inte lax, på sin höjd har jag kunnat äta torsk. Men måste faktiskt erkänna att laxen smakar bättre och bättre för var gång jag äter det. Idag var den riktigt smarrig till och med...det ni ;)


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: