Söndagsmys med småttingarna

Inlägget publicerat 2012-07-30 / klockan 01:47:02   Tillbaka upp
Medans Jasmine och J åkte iväg imorse till Liseberg så passade vi på här hemma att bara ha en mysdag. Kunde dessvärre inte gå ut på någon långpromenad då bakdäcket har gått sönder på vagnen :/ så typiskt..men helt förståligt då vi är ute och promenerar varje dag mellan 5 - 10 km. Så det var väl inte oväntat direkt. Har i alla fall beställt nya däck, så jag hoppas innerligt att dom kommer snart. Blir ju helt låst utan vagnen.
 
 
 
Vi passade på att baka mitt lavkarbobröd idag som jag hittade inne på hälsokostaffären igår. Av en slump sprang jag in för att se om dom kunde tänkas ha det brödet och mycket riktigt, där fanns det :) härligt! då slapp jag beställa på nätet och sparade några slantar på frakten. Brödet var helt okej, kanske inte riktigt som jag tänkt mig, men det gick att äta i alla fall :)
 
Hur smidigt som helst att bara röra ihop och hälla över i den medföljande formen...
 
Nu kör vi stenhårt ett tag till, sen vill jag nog lyxa till det någon vecka nu i sommar med lite kolhydratsfrossa ;) har ju nått mitt mål och lite därtill ( 56 Kilo visar vågen) så lite får man väl fira?! Hoppas ni haft en fin helg ♥


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: